בא לעסק - הנהלת חשבונות חכמה

שיתופי פעולה מניבים עם משרדי רו"ח ויועצים עסקיים

אנו "העיניים" ואנשי הקשר של משרדי רו"ח ויועצים עסקיים "בשטח" אצל לקוחותיהם!

כרו"ח וכיועצים עסקיים אתם בטח מכירים את הבעיות עם חלק מלקוחותיכם: לקוח שהתחיל בקטן וגדל ואתם משקיעים בו הרבה יותר שעות ומאמץ עד כדי מצב שהלקוח כבר לא כלכלי לכם…

או את אותם הלקוחות שאתם צריכים להשקיע שעות ארוכות לקבלת נתונים וחומרים מהם כל חודש והדוחות והדיווחים שלהם מתעכבים…או אותם אלו שכן מדווחים אך צריכים פיתוח עסקי והבנת האתגרים שעומדים בפניהם בצמתים עסקיים שונים ולכם אין את הזמן להשקיע בכך.

או הלקוחות שכיועצים עסקיים אינכם מבינים מדוע הם אינם רווחיים למרות שהמחזור שלהם ענק…


במצבים אלו ואחרים נכנס מודי סנדל לתמונה!

יחד ובשיתוף פעולה מלא עמכם, מודי סנדל יגיע פיסית (!) לאותם עסקים שתבחרו, יבחן "בשטח" את התנהלותו הפיננסית, השיווקית, הניהולית והעסקית בשלב ראשון.

בשלב שני, אחרי הבנת האתגרים ובניית האסטרטגיה והטקטיקה העסקית הרצויה, מודי יישאר לבצע בפועל (כמובן יד אחת עם המנכ"ל ועמכם) שורה של פעולות הנדרשות לייעולו, שיפורו ופיתוחו של העסק פיננסית, שיווקית וניהולית.

דוגמאות למינוף אפשרי לעסקים: בחינת כדאיות פתיחת סניפים נוספים, יישור תזרים מזומנים, שיפור רווח גולמי, בחינת יבוא מוצרים לעומת ספקים מקומיים, בחינת משכורות וחוזי העסקה (אגב, מודי גם משפטן אם לא ציינו זאת), בחינת עלויות וניפוי הוצאות מיותרות בעסק, הכנסת מערכות מחשוב, שיפור תהליכי דיווח, כתיבת נהלי עבודה ובחינת יישומם בשטח… ועוד!

מה כלול ומה היתרונות בשירות הייחודי שלנו?

 

  • שימור לקוחות המשרדים והגברת שביעות רצונם!
  • הגדלת "סל" שירותי המשרדים ויכולותיהם העסקיות
  • העלאת רווחיות המשרדים ואופציה ל"מכירת תיקים" לא רווחיים
  • "איש שלכם בשטח" – יותר יעילות ופחות "כאבי ראש" למשרד
  • פחות שעות עבודה מיותרות למשרד הרו"ח \יועץ המס
  • בקרה צמודה יותר בשטח="עיניים" למשרד ומענה דינאמי!

 

 



"כרואה חשבון במשרד אין לי זמן להגיע פיסית ללקוחות המשרד ולהעניק להם תובנות עסקיות וניהוליות. מצד שני יש חוסר סדר פיננסי בחלק מהלקוחות שגורם לי לעבודה מיותרת עד לאי כדאיות עבודה עם חלק מהלקוחות. בעבודה משותפת עם מודי סנדל גם הלקוחות מרוצים וגם לי כדאי כלכלית להמשיך לעבוד עמם"

ד. רו"ח מהמרכז


"מודי עזר לי לשמר לקוח שהתחיל כרופא שיניים והתרחב לרשת. מכיוון שאני במשרד ועסוק, מודי ליווה למשך תקופה את הרשת בפתיחת סניפים נוספים, כולל בחינת הרווחיות שבמהלך, ואפילו התעסק באיתור מקומות ובמו"מ כמשפטן עם משכירי הנכסים. כך יצא שהלקוח שלי היה מרוצה מאוד, ולי יש חיים קלים יותר כי מודי עוזר לי בכל ההתנהלות הפיננסית למול הלקוח"

ח. רו"ח מהשרון

יצירת קשר

נציגנו ישמח לתת לך הצעת מחיר לכל אחד מהמסלולים בפגישה אישית