בא לעסק - הנהלת חשבונות חכמה

מנהל כספים חיצוני שבא לעסק!

בעלי חברות ועסקים עומדים בפני אתגרים רבים: ניהוליים, שיווקיים, משפטיים, פיננסיים ועוד! במצבים רבים העסק גודל ומתרחב, או שבעליו רוצה להרחיבו עוד, אולם התשתית הניהולית, השיווקית או הפיננסית שהייתה מתאימה לעסק בתחילת דרכו לרוב כבר אינה מתאימה ורלוונטית כדי לבצע את הפריצה וההתרחבות העסקית הנדרשת.

במצב אחר, העסק גדל אמנם, אולם הוא סובל מאתגרים שונים כמו: מערכות ניהול ומחשוב מיושנות ולא עדכניות, נוהלי עבודה לא עדכניים (או חסרים), הוצאות עסקיות מיותרות, תזרים מזומנים בעייתי, התקשרויות בעייתיות מול ספקים, אתגרי כ"א, או כל אתגר ניהולי, שיווקי ופיננסי אחר הגורם לפגיעה ברווחיותו ובהתנהלותו העסקית החיונית והשוטפת.

במצבים אלו ואחרים נכנס מודי סנדל לתמונה!

עם ניסיון של 30 שנה בקידום עסקים "תכלס בשטח", עם ראייה עסקית רחבה, פיננסית שיווקית ומשפטית הן כרו"ח והן כמשפטן, מודי סנדל מגיע אליכם ממש כך… פיסית לעסק, וביחד עם נהליו ובמהירות רבה (אפילו תוך מספר שעות!) מאתר את שורש האתגרים ואת הנדרש לביצוע ושיפור בעסק לצורך שיפורו והזנקתו העסקית.

מודי סנדל עובד בשיתוף פעולה וביד אחת עם רו"ח החברה או העסק, הכול לטובת קידום העסק מהבחינה הטקטית והאסטרטגית כאחת!

להבדיל מייעוץ עסקי או פיננסי, מודי סנדל נשאר "בשטח" יחד עם המנכ"ל לבצע בפועל את האסטרטגיה והטקטיקה שנבחרה. הוא "מפשיל שרוולים" ומבצע וזהו אחד מיתרונותיו הייחודיים.

מה כלול בשירות הייחודי של מנהל כספים חיצוני שבא לעסק?

  • ניתוח העסק פיננסית ברמת מיקרו ומאקרו –ממש C.T לעסק!
  • ייעול של נהלי עבודה ויצירת תהליכי עבודה מסודרים ויעילים
  • בחינת הוצאות מיותרות והתקשרויות ספקים ויעולן
  • בחינת רווחיות העסק ושיפור התמחיר במידת הצורך
  • ייעוץ משפטי בדיני עבודה ושכר עובדים קיימים וחדשים
  • ביצוע בפועל של האסטרטגיה והטקטיקה העסקית הנבחרת

"כרואה חשבון במשרד אין לי זמן להגיע פיסית ללקוחות המשרד ולהעניק להם תובנות עסקיות וניהוליות. מצד שני יש חוסר סדר פיננסי בחלק מהלקוחות שגורם לי לעבודה מיותרת עד לאי כדאיות עבודה עם חלק מהלקוחות. בעבודה משותפת עם מודי סנדל גם הלקוחות מרוצים וגם לי כדאי כלכלית להמשיך לעבוד עמם"

ד. רו"ח מהמהרכז

"מודי סנדל מלווה את העסק שלי פיננסית ועזר לנו להתרחב לסניפים נוספים, תוך ראיה עסקית חדה ומדויקת, ניתוח וביצוע בפועל של יעדים עסקיים שנדרשו למען התרחבות העסק "

מ. בעל רשת מרפאות שיניים

"מאז שהעסק גדל, כבר שנים הרגשתי שיש "בלאגן" בהתנהלות הפיננסית. מודי סנדל הגיע פשוטו כמשמעו לעסק שלי, ובכמה שעות עבודה הצליח לנתח את כל הבעיות שיש בעסק, כולל ברמת המחשוב, נהלי הדיווח, תזרים המזומנים ועוד ולתת המלצות מעשיות ביותר לשיפור. ממליץ בחום!"

 

ח. בעל מסעדות

יצירת קשר

נציגנו ישמח לתת לך הצעת מחיר לכל אחד מהמסלולים בפגישה אישית