בא לעסק - הנהלת חשבונות חכמה

C.T פיננסי לחברות ועסקים

העסק גדל אך מתנהל עדיין כעסק קטן? המחזור גדול אך שורת הרווח קטנה מאד? תזרים המזומנים בעייתי? שוקלים לפתוח סניפים אך לא בטוחים לגבי ההשלכות הפיננסיות של המהלך? מערכות המחשוב מיושנות? אתגרים נוספים בעסק?

ממש כמו שמדי פעם אנו נאלצים לערוך בדיקות רפואיות, כך כדאי לעיתים בעסק לבצע "C.T" פיננסי, ניהולי ושיווקי, על-מנת לאתר את נקודות התורפה והאתגרים הנוכחיים העומדים בפני בעלי העסק, ולהציע להם פתרונות מעשיים ומידיים.

כאן רו"ח ומשפטן מודי סנדל נכנס לתמונה! מודי מגיע עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הפיננסי, הניהולי והמשפטי ויכולת הניתוח המהירה שלו, המלווה בהמלצות מעשיות לביצוע מיידי סייעו כבר לעסקים רבים לשפר משמעותית את התנהלותם העסקית.

 

מה אנו מציעים?

  • מתן דו"ח פיננסי מהיר בכל התחומים הרלוונטיים לעסק, פיננסיים וניהוליים
  • ניתוח ומתן המלצות בתחומים: הנה"ח, בקרה, ארגון עסקי, מחשוב, תמחור, תזרים מזומנים, הוצאות מיותרות בעסק, ניהול תקציב, ניהול עובדים, חוזים והתקשרויות ועוד!
  • אנו מגיעים לעסק שלכם. המוטו שלנו: כדי להבין את ההתנהלות העסקית, אין מנוס מלהגיע לעסק, להבין ולנתח מקרוב את התנהלותו הכוללת
  • שירות מהיר – אפילו תוך כמה שעות בלבד!
  •  

"כרואה חשבון במשרד אין לי זמן להגיע פיסית ללקוחות המשרד ולהעניק להם תובנות עסקיות וניהוליות. מצד שני יש חוסר סדר פיננסי בחלק מהלקוחות שגורם לי לעבודה מיותרת עד לאי כדאיות עבודה עם חלק מהלקוחות. בעבודה משותפת עם מודי סנדל גם הלקוחות מרוצים וגם לי כדאי כלכלית להמשיך לעבוד עמם"

 

ד. רו"ח מהמרכז

"מודי מלווה את העסק שלי פיננסית ועזר לנו להתרחב לסניפים נוספים, תוך ראיה עסקית חדה ומדויקת, ניתוח וביצוע בפועל של יעדים עסקיים שנדרשו למען התרחבות העסק "

מ. בעל רשת מרפאות שיניים

"מאז שהעסק גדל, כבר שנים הרגשתי שיש "בלאגן" בהתנהלות הפיננסית. מודי סנדל הגיע פשוטו כמשמעו לעסק שלי, ובכמה שעות עבודה הצליח לנתח את כל הבעיות שיש בעסק, כולל ברמת המחשוב, נהלי הדיווח, תזרים המזומנים ועוד ולתת המלצות מעשיות ביותר לשיפור. ממליץ בחום!"

 

ח. בעל מסעדות

יצירת קשר

נציגנו ישמח לתת לך הצעת מחיר לכל אחד מהמסלולים בפגישה אישית